Teori

Du kan starte på holdet når du vil mandag til torsdag hver uge!

Teorien foregår i vores teorilokaler på Frederiksberg allé 29. Bus: 3 og 6 . Metro: Frederiksberg Allé eller Forum. S-tog: Kbh.'s Hovedbanegård (10 min.) Vesterport (10 min).

Teoriundervisningen er fordelt over 8 aftener. Det er et lovkrav, at alle lektioner både teori og praktiske lektioner skal tages i numerisk rækkefølge som fremgår af din lektionsplan.

Vi bruger både DVD undervisning og almindelig klasseundervisning for at sikre dig et let og samtidig hurtigt forløb uden, at det går ud over din indlæring, hvor du også har muligheden for at kombinere denne undervisningsform. Der er eksempler i undervisningen fra forskellige trafiksituationer, hvorved du opnår en hurtig og effektiv indlæring. Alt dette giver dig en stor sikkerhed for at bestå teoriprøven første gang.
Undervisningen foregår i et afslappet miljø, så du har mulighed for at få besvaret alle dine spørgsmål.
Du har ubegrænset adgang til al teoriundervisningen. Benyt dette til at repetere enkelte lektioner, som du måske ikke har forstået fuldkommen.
Selve undervisningen er bygget op på den måde, at når du har haft undervisning i teori, så skal din teoretiske viden prøves af i praksis i skolebilen. Har du f.eks. lært om højresving i teoriundervisningen, skal du vise kørelæreren i skolebilen at du kan udføre denne manøvre korrekt.

Din indsats

At du gå til teoriundervisning en gang om ugen er ikke ensbetydende med, at du blot kan sætte dig tilbage i stolen og regne med, at du bestå teoriprøven første gang. Du skal selv yde en indsats. Det gør du bedst ved at læse i din teoribog, som du erhverver på Kingos. Du skal forberede dig hjemme på de lektioner, der gennemgås ved næste teoriaften.
Det er vigtigt, at du selv tager medansvar for din læring ved at deltage aktivt i undervisningen. Vi kan anbefale, at du tager online teoriprøver

Du har ubegrænset adgang til al teoriundervisningen.