MC kørekort- MC lovpakke

Er du på udkig efter et MC kørekort, så er du kommet det rigtige sted. Kingo`s trafikskole tilbyder kvalitetsundervisning samlet i en lovpakke der indeholder alle lovpligtige elementer. Vores erfarne og dygtige kørelærer vil både stå for undervisning samt forklare dig reglerne. Kom til vores gratis intro aften og hør mere om forløbet før du starter på skolen.

Vælg den dato for holdstart, der passer dig og tilmeld dig nu! Vær opmærksom på, at holdets placering enten vil være på Frederiksberg eller i Lyngby, afhængigt af antallet af tilmeldte elever. Tak for din forståelse!

Hvornår kan man få motorcykelkørekort?

I Danmark kan man tidligst erhverve motorcykelkørekort, når man er fyldt 18 år. Først når man er fyldt 24 år, er man ikke længere underlagt betingelser om alder og erfaring, hvad angår de mange kategorier af MC-kørekort.

Der findes følgende kategorier af motorcykelkørekort, som fastsættes i forhold til alder og erfaring:

9.499 kr.
MC lovpakke
  • ​29 teorilektioner i teorilokale
  • 4 lektioner manøvrebane
  • 13 kørelektioner på vej
  • 5 lektioner køreteknik
  • 22 kørelektioner i alt
  • Normal pris 12.800 kr.

Ekstra udgifter som ikke er med i pakken:
1.275 kr. Honorar ved køreprøve
800 kr. Baneleje
300 kr. Administration gebyr
1.370 kr. Køreprøvegebyr
350 kr. Ekstra kørelektioner
375 kr. Onlinekode adgang til teori (4 mdr.)