Undervisningsforløbet og prøver

Før teoriprøven skal du have haft alle teorilektioner til og med lektion nr. 8 !

Når du ønsker at booke en tid til teoriprøve, skal du selv sørge for at få besked på køreskolen om dato og tidspunkt for prøven. Det er kun Køreskolen der booker en teoriprøve til dig og din kørelærer booker den praktiske prøve.

Skal prøven ændres, skal det ske mindst 3 hverdage før prøvedatoen inden kl 12.00.

O.B.S. Ansøgning om kørekort samt lektionsplanen skal have underskrift fra både teori- og kørelærer før teoriprøven og medbringes til prøven.(Tjek at der ikke mangler underskrifter for det er på eget ansvar!) Spørg evt. kontoret om hjælp til dette.

En bestået teoriprøve gælder i 12 måneder.

Alle elever skal før køreprøve på køreteknisk kursus, sørg for at bestille glatbanen inden du booker en tid til den praktiske prøve!

Husk ansøgning + lektionsplan + gyldig pas til køreprøven!

Du må aldrig have pauser i undervisningen mere end 3 måneder.

Komfort til teoritimer - teorilokaler er indrettet med biografstole og storskærm.