Nyt kørekort

Hos Kingo`s trafikskole kan du vælge at få dit kørekort gennem et almindeligt forløb, hvor du gennemgår lovpakken i eget tempo, eller du kan vælge at følge et lynkursus der sætter kørekortet i dine hænder på blot 3 uger.

Begge forløb er kendetegnet ved Kingotrafikskolens høje kvalitet. For Kingo´s trafikskole er det vigtigt, at du får en succesoplevelse når du tager dit kørekort, uanset om det er et almindeligt kørekort, bil lynkursus, trailerkørekort eller andet du tager.

Det er en tillidssag at tage kørekort. Derfor er det en god ide at tale med kørelæreren, inden du går i gang med at tage kørekort. Dit kørekortforløb skal føles ubesværet, fleksibelt og med dig i centrum. Du kan afbetale dit kørekort over flere måneder helt rente- og gebyrfrit!

Vi har elever fra hele København, herunder Frederiksberg, Valby, LyngbyHellerup, Gladsaxe, Gentofte, Herlev, m.v., som tager kørekort hos os.

Kom til GRATIS prøvetime i teori, så du kan se om vi lever op til dine forventninger.